twerk team twerking to Ballin by blackjack

Thanks! Share it with your friends!

Close

twrek team dance to blackjack newest song.

Comments

macdaddyfosho24 says:

Damn girls…u sexy as fukk ;)

1fastk says:

bet she cant move it like that with a dick in her!!!

canibus19 says:

They alright. But they off beat as fuck.

LongDaddyBigNuts says:

SONG WACK. BUT I CN SMELL UR ASSHOLE FROM HERE FO REAL. This message sent
from my G6.

kabookie960 says:

Wow what a freak I luv it

charliethunderfoot says:

does nuttin for me, really, why do they think this is sexy?

MrBigpimpn24 says:

get it shawda i lik dat twerk team shawda foreal real ngga showen yea luv
frm dat clarksvages

vmopsick says:

Everybody wearing Granny Shorts now, nobody showin no crack

Keekee Bailey says:

I’m bout to throw up

lateeyah gammage says:

Woot woot

tatichinabrown says:

I love yall i can dance to i going to do a vidoe tap in tatichina brown
dancing

blasturbrainsout says:

sheesh #2 killin

MrMegaFactual says:

could you identify their ugliness for me? i don’t see no ugliness in them.

drjd2real says:

Damn, I hope they don’t break it!

ashley graham says:

#2 and3 killin it

ilikecandygirl14 says:

y??

TOO_MF_LIVE says:

DAMNIT!!! GREAT JOB!!!

iancubeny beny says:

respect….wooowww ass:X:X:X:*****

careercar9 says:

9incheslong dam i just need a night wit one of yall

XXXShadow1514 says:

wow, u single? lol

MizzStefan says:

Whats the name of the song

Kenny D says:

ayeee text me 571 471 2212

Cam Adams says:

Yall went hard !!!!

tariq99946 says:

Dam sexy I like that

Courtney Hipps says:

Ass Ass Ass Ass Ass

chris2011771 says:

bLaCk Uu 2oo PRETTY

tae corbin says:

@1fastk And you can

treyboogie1 says:

All of yall can git it!!

TokoKotoKins says:

WHAT ANIMAL ARE THEY TRYING TO MATE WITH??????

MitchRoseBoxer says:

lol…….tell her to visit oowee.co site

fame uno says:

O.o?

Chadude1 says:

da six pak team nex!

mzross50 says:

Dang were do yall twrek girls live

valentinolujan says:

Theyy all ugly

JAKBALLA says:

Dancn off beat like a muu fucka!!! lmao

tae corbin says:

And you can move like that with one in you

david ryan says:

damn

badgirlsclub1fan says:

#2 was the best … idle why they kept showing that black black. Girl….
she was barley doing nothing .. no ass ..

sachmoetj says:

Ok

treyboogie1 says:

Hell Yeah!!!

hybrizzy says:

McDonalds…..”Im loving it!!”

TheEternauta666 says:

SEXY DANCE

Taejah Watson says:

Pick the 2nd one

symone holmes says:

Hahaha not

834carter says:

new instrumental chect it out

Marie Wonna says:

respect

Lukas Blake says:

Love you guys

Takeoffent Bags says:

SHAWTY TWERKIN! Check out this BIG BOOTY twerking on my CHANNEL! FOLLOW ME
ON TWITTER @ATMBAGS

goldenbaster22 says:

Love the one with straight hair more girls should twerk.

JadeLacy04 says:

Ayee..! Twerk.!

Comments are disabled for this post.